Faceți clic pentru mai multe produse.
Nu au fost găsite produse.

Termeni și Condiții

Termeni si conditii

1. TERMENI

aero-shop.ro este denumirea comerciala a SC EPA CONSULT SRL, persoana juridica de nationalitate romana cu sediul social in Afumati, SOS. BUCURESTI URZICENI NR.90, Ilfov, avand numar de ordine in Registrul Comertului J23/731/2003, cod unic de inregistrare fiscala RO15404155.

Vanzator : aero-shop.ro

Cumparator - persoana fizica cu varsta peste 18 ani / persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.

Client - persoana fizica cu varsta peste 18 ani/ persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre aero-shop.ro (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre aero-shop.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Site - domeniul aero-shop.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda - un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Contract - reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Tranzactie - incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre aero-shop.ro, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

2. DOCUMENTE

2.1 Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2 Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3 Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1 Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.

3.2 aero-shop.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.3 Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A., cu exceptia abonamentelor de voce si/sau date, care sunt exprimate in euro (EUR) si nu includ T.V.A.

3.4 In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.5 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

4. COMANDA

4.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

4.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

4.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

4.4. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de anulare a comenzii.

5. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

5.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

5.1.2. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

5.1.3. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

5.1.4. furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;

5.1.5. furnizarea de Bunuri care se aduc la termen si care sunt comandate cu plata de avans;

5.1.6. contractele in cazul carora Cumparatorul a solicitat in mod special Vanzatorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumparator sau furnizeaza alte Bunuri decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

6. FACTURARE - PLATA

6.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.aero-shop.ro includ T.V.A. in cuantum de 19 %, conform legislatiei in vigoare.

6.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

6.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de aero-shop.ro, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator.

6.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele.

6.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata.

6.6. Magazinul online www.aero-shop.ro 

Magazinul online aero-shop.ro foloseste pentru tranzactiile online serviciile EuPlatesc.ro si NETOPIA/Mobilpay.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro). Plata se bazeaza pe un sistem securizat de procesare a tranzactiilor online care ofera confidentialitate, siguranta si simplitate in achizitia produselor si serviciilor prin Internet. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro).

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul procesatorilor de plati EuPlatesc.ro si NETOPIA/Mobilpay, magazinul nostru nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra. 

Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Cum functioneaza facilitatea "Rate fara dobanda"

1. Alegi ca modalitate de plata “Plata online cu card bancar prin Netopia (Mobilepay.ro)” sau “Plata online cu card bancar prin EuPlatesc.ro”  si alege numarul de rate dorit – x, y, z rate (in functie de card, poti alege maxim 24 rate)

2. Efectuezi plata propriu-zisa
3. Urmaresti in raportul lunar de activitate datele referitoare la rata egala fara dobanda si la rambursare;
4. Rambursezi rata lunara pana la data scadentei, pentru a beneficia de dobanda 0%.

7. LIVRAREA BUNURILOR

7.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in showroom-ul aero-shop.ro, conform optiunii Clientului.

7.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

7.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

8. GARANTII

8.1. Conditiile de garantie se asigura in conformitate cu prevederile OG 21/1992 modificata si OG 140/2021. Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederule OG 140/2021 cu intrare un vigoare din 01.01.2022.

8.2. Toate Bunurile comercializate de catre aero-shop.ro, cu exceptia celor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

8.3. In cazul Bunurilor vandute si livrate de aero-shop.ro, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre S.C. EPA CONSULT S.R.L..

8.4. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa OFFICE@EPACONSULT.RO. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare

8.5. Conform Art. 7 din OG 140/2021, orice neconformitate cauzată de instalarea incorectă a bunurilor este considerată ca reprezentând o neconformitate a bunurilor în una din următoarele situații:

a) instalarea face parte din contractul de vânzare și a fost realizată de vânzător sau sub răspunderea vânzătorului;

b) instalarea, destinată să fie realizată de consumator, a fost realizată de acesta și instalarea incorectă s-a datorat unor deficiențe în instrucțiunile de instalare furnizate de vânzător.

9. TRANSFERUL PROPRIETATII PRODUSELOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

10. RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

11. FORTA MAJORA

11.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

11.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

12. JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre aero-shop.ro si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

13. COMUNICAREA INTRE PARTI

Orice comunicare, informare, sesizare sau notificare intre Vanzator si Cumparator/Client se va face doar folosind canalul oficial afisat in Factura Fiscala si Certificatul de Garantie, precum si in paginile siteului aero-shop.ro, respectiv link-ul https://aero-shop.ro/contact, dupa cum urmeaza:

E-mail: office@epaconsult.ro

Telefon: 0374494912

Adresa sediu: Sos. Bucuresti-Urziceni 90, Afumati, Ilfov

Echipa aero-shop.ro.

Meniu

Favorite

Crează un cont gratuit pentru a putea utiliza listele de dorințe.

Conectare